اگر آمریکا و اسرائیل به ایران حمله کنند
درهم برهم
اینجا همه چیز در همه!!!

با توجه به این قضیه(بلاهت سران صهیونیستی و آمریکایی) ماکتی از حمله ی احتمالی آمریکا به ایران ترسیم شده که به شرح زیر است:
ساعت 7:30 صبح روز ۱۵آبان:
شبکه های فاکس نیوز ، بی بی سی فارسی ، voa ،العربیه و... به طور همزمان با قطع برنامه های عادی خود در قالب خبر فوری ، خبر از حمله ي تعدادی جنگنده به تاسیسات هسته ای نطنز و نیروگاه اتمی بوشهر دادند.
ساعت 7:35 صبح روز ۱۵ آبان:
رسانه های آمریکایی جنگنده های مهاجم را 50 فروند از نوع f22 تخمین زدند. و عنوان داشتند این جنگنده ها از پایگاه های نظامی آمریکا در عراق و اردن به پرواز در آمده اند.
ساعت 7:40 صبح روز ۱۵ آبان:
شبکه های خبری ایران ضمن تایید حمله به تاسیسات هسته ای اعلام کردند خبرهای تکمیلی متعاقبا اعلام خواهد شد.

ساعت 7:45 صبح روز ۱۵آبان:
سردار وحیدی وزیر دفاع ایران با حضور در شبکه ی سراسری خبر ضمن تایید خبر فوق اعلام کرد تعداد 30 فروند از جنگنده های مهاجم توسط پدافند نیروهای نظامی جمهوری اسلامی سرنگون شدند.وی اعلام کرد ما آمریکا و متحدانش در منطقه را مسئول این حمله می دانیم و جواب جمهوری اسلامی به آمریکا فوری و مهلک خواهد بود.
ساعت 7:50 صبح روز ۱۵آبان:
ملک عبداله پادشاه اردن با ظاهری پریشان و آشقته در مقابل رسانه ها حاضر شد و ضمن محکوم کردن این اقدام آمریکا هرگونه دخالت در این حمله را به شدت تکذیب کرد و از مقامات ایرانی درخواست کرد به فکر مسلمانان و آوارگان فلسطینی ساکن در اردن باشند.
ساعت 7:55 صبح روز ۱۵آبان:
خبرگزاری ها خبر از اصابت چندین موشک به ناو هواپیمابر آیزنهاور و غرق شدن این ناو غول پیکر دادند.در این باره دریا سالار "گری ریجهد" در اظهاراتی ضمن تایید خبر فوق گفت ما از محل دقیق شلیک موشک ها اطلاعی نداریم.فقط این را میتوانم بگویم تعدادی موشک به ناو هواپیما بر ما اصابت کرد و همه ی جنگنده های مستقر بر روی عرشه ی ناو نابود شدند و این ناو در آستانه ی غرق شدن است. این در حالی است که ما فقط می توانیم 2 ناو دیگر را از منطقه خارج کنیم تا آسیبی به آنها نرسد.
ساعت 8 صبح روز ۱۵آبان:
خبرگزاری ها ی منطقه خبر از محاصره ی 2 ناو دیگر آمریکا توسط قایق های تند روی نیروی دریایی سپاه دادند.احتمال به غنیمت گرفته شدن این ناو ها وجود دارد.
ساعت8:10 صبح روز ۱۵آبان:
شبکه ی خبر از اصابت نزدیک به 200 موشک به شهر های اسرائیل غاصب داد.خبرنگار شبکه ی خبر اعلام کرد موشک های پرتاب شده از نوع شهاب 1 و2و3 و سجیل بوده اند.این موشک ها شهر هایی چون :تل آویو ، حیفا ، اورشلیم ، زخزون را هدف قرار داده اند.

ساعت 8:15 صبح روز ۱۵آبان:
شبکه ی خبری العالم اعلام کرد حزب الله لبنان به نیرو های خود آماده باش کامل داده است.همچنین نیرو های مردمی عراق به صورت خود جوش و در قالب دسته های چند صد نفره به سمت پایگاه های آمریکا در عراق یورش برده اند .مجری شبکه ی خبری العالم اعلام کرد بسیاری از پایگاه ها به محاصره ی مردم درآمده است.
ساعت 8:20 صبح روز ۱۵آبان:
بنیامین نتانیاهو با حضور مقابل رسانه ها اعلام کرد شهرهای اسرائیل در صورت تداوم موشک باران ایران تا نیم ساعت دیگر نابود خواهد شد.و این درحالی است که حامیان ماباید به تعهدات خود در قبال ما عمل کنند .ما تا به حال فرصت هیچ گونه واکنشی را نداشتیم. وی از حسنی مبارک و ملک عبدالله درخواست کرد مانع از نابودی اسرائیل شوند .
ساعت 8:25 صبح روز ۱۵آبان:
رسانه های آمریکایی و اروپایی با قطع برنامه های خود که مربوط به واکنش ایران به حمله ی چند جنگنده بود ، به پخش زنده ی سخنان هیلاری کلینتون پرداختند.هیلاری ضمن عذر خواهی از ملت ایران اعلام کرد در این میان اشتباهی رخ داده است.و ما به خاطر این اشتباه از ایران عذر خواهی می کنیم .و از مقامات ایران خواهشمندیم با خویشتنداری با این مسئله برخورد کنند.وی در ادامه اظهار داشت رئیس جمهور اوباما آماده ی مذاکره با رئیس جمهور احمدی نژاد است.
ساعت 8:30 صبح روز ۱۵آبان:
احمدی نژاد هنوز واکنشی به این سخنان نشان نداده است.
ساعت 8:35 صبح روز ۱۵آبان:
اوباما با حضور در رسانه ها از جامعه ی بین الملل خواست مانع ادامه ی موشک باران اسرائیل توسط ایران شوند.
ساعت 8:40 صبح روز ۱۵آبان:
کشورهای منطقه و روسیه هنوز واکنشی به این اتفاقات نشان نداده اند.
ساعت 8:45 صبح روز ۱۵آبان:
رسانه ها از ادامه ی موشک باران اسرائیل توسط ایران خبر می دهند.
ساعت8:50 صبح روز ۱۵آبان:
ناو هواپیما بر استینس به تسلط نیروهای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در آمد.
ساعت 8:55 صبح روز ۱۵آبان:
نیرو های آمریکایی مستقر در پایگاه های عراق بعد از ساعتی درگیری ، خود را تسلیم نیروهای مردمی عراق كردند.

http://media.farsnews.com/Media/8705/Images/jpg/A0481/A0481688.jpg

اگر آمریکا به ایران حمله کند!

ساعت 9 صبح روز ۱۵آبان:

میرحسین موسوی ، کاندیدای شکست خورده ی انتخابات هرگونه دخالت در حمله به تاسیسات هسته ای را تکذیب کرد._ رسانه های خبری هنوز خبری از شیخ اصلاحات ندارند._

ساعت 9:15 صبح روز ۱۵آبان:
دکتر محمود احمدی نژاد رئیس جمهور ایران با حضور در مقابل دوربین هاي شبکه های خبری اعلام کرد ما قبلا به آمریکا و متحدانش هشدار داده بودیم هردستی که به سمت ایران دراز شود قطع خواهد شد.وی در ادامه در واکنش به درخواست ها ی مکرر نتانیاهو و اوباما اعلام کرد: ما در ایران ضرب المثلی داریم که می گوید "چرا عاقل کند کاری که بازآرد پشیمانی" یا "خود کرده را تدبیر نیست" یا "هرکی خربزه می خوره پای لرزش هم میشینه!!!"
ساعت 11 صبح(!) روز ۱۵آبان:
مهدی کروبی که تازه از خواب بیدار شده بود با اطلاع از وقایع رخ داده طی یک پیام ویدئویی اعلام کرد ما هرگونه تجاوز به اسرای آمریکایی را محکوم می کنیم!

ساعت 12 ظهر ۱۵آبان:

مير حسين موسوي با شركت در مراسم يادبود سربازان كشته شده ي امريكايي كه در منزل موسوي خوئيني ها برگزار شده بود براي شادي روح آنان شمع روشن كرد.

ساعت 12:30 ظهر ۱۵آبان:

 

محمد خاتمي با شركت در مراسم يادبود سربازان امريكايي به خبرنگار بي بي سي فارسي گفت در سالگرد حماسه ي دوم خرداد بار ديگر شاهد جنايتي ديگر از دولت كودتاي احمدي نژاد بوديم.... نيروهاي لباس شخصي با كشتن سربازان آمريكايي كه تنها هدفشان از آمدن! به ايران ترويج دموكراسي بود اصول اوليه ي جامعه ي مدني وگفتگوي تمدنها را زير پا گذاشتند. من فكر ميكنم سربازان امريكايي مانند نداي ما و آبراهام لینکلن شهيد راه دموكراسي هستند ودادگاههاي بين المللي بايد لباس شخصي هارا محاكمه كرده و به سزاي اعمالشان برسانند.

اين ماجرا  ادامه دارد.............


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








ارسال توسط مرتضی عباسی